fredag, juni 08, 2007

Sommerliv


Kveldstur til mjøsa.


siden været var så fint så ble det kveldskaffe på jessnes stranda i går kveld :-)








Hadde de fått lov til og bade så hadde de nok hoppet uti, de påsto at vannet var varmt.




Det blir ikke så mye strikking om dagen, men jeg driver da på med et par sjal og en kjole.





Kiri sjal i online sokkegarn





Flower Basket i lyse grønn mohair (igjen)


Kjolen (evighets prosjekt)




Også snekrer vi fortsatt på spikerteltet vårt da, det går stadig fremover.

7 kommentarer:

  1. Hei:)Skikkelig fint å gå tur på Jessnes da. Og du produserer:) Har så lyst til å prøve meg på flower basket eller kiri. Finner jeg oppskrift på nettet? Og hvilket av de to er enklest?

    SvarSlett
  2. Hallo. Vannet er visst varmt, ungene her vil på stranda hver dag nå, deilig å avkjøle seg.Fine prosjekter du holder på med. God helg Aina:o)

    SvarSlett
  3. Kiri sjalet er det enkleste, det finner du her: http://www.alltangledup.com/movabletype/my_images/my_patterns/kiri.pdf

    flower basket er ikke på nettet lenger, men jeg har mønsteret jeg :-)

    SvarSlett
  4. Hei igjen. Takk takk:) Jeg har sett litt på det, og eh, tja, tror jeg må studere LITT nærmere før jeg skjønner bæret. Håper det er lov å mase om litt hjelp hvis jeg ikke får til:)Hvis jeg blir en kløpper på Kiri, kan det hende jeg spør pent om å få snike FB mønsteret ditt:)

    SvarSlett
  5. Har kost meg en stund i bloggen din, så mye fint du har laget! Sommerhilsen fra en på andre sia.

    SvarSlett
  6. Hei igjen. Ser du har sånn blogcounter på siden din. Hvordan fikk du lagt den til? Jeg finner ikke ut hva slags sideelement det skal være...

    SvarSlett
  7. Anonym8:56 p.m.

    Så vakker solnedgang:) Å så spennende strikkeprosjekter du har da!! Stikker innom om en stund for å se hvordan det går med dem:)

    SvarSlett